ооо, синди

Image

като всяка нормална жена, чието тяло е било разтеглено, разфасовано и закърпено,

и без да се оплаквам от това, което е завещала майка ми като физика,

в момента, 2 месеца след раждането, не съм доволна от гледката.

имам гимнастиката на Синди Крауфорд още от първото раждане.

и тогава, както и сега, започнах оптимистично с 10-минутната версия.

тогава всичко приключи с този един път.

страхувам се, че сега ще се повтори същото.

дори не се старах достатъчно, а цялото тяло ме боли.

само като оголемя прозореца с филмчето на лаптопа си, ми се повдига.

оооо Синди, защо толкова много мразя да се напъвам и да правя гимнастика…

1 thought on “ооо, синди”

  1. реших да го пробвам, тъкмо завърших и идвам да ти кажа, че ще можеш да го направиш. интензивно е, но въпреки че съм далеч от перфектна спортна форма, успях да го направя. но не почвай с него:) със всички спортове е така – трябва да се почне полека, иначе почва да ти става лошо, прегряваш и мозъка ти крещи стигааа:) вероятността после да продължиш е минимална. препоръчвам ти да почнеш с нещо като плуване или просто по-леки серии.:)

Вашият коментар

