еженощия
от недоспиване
няколко думи, погледи, целувам те, ти ме прегръщаш
държим се
ще издържим
дали
наистина
не се съмнявам
защото
сме ужасно близки
обичаме се

сутрин
голямото дете отказва да съдейства
на езика на книгите за успешни и добри родители
майната им на книгите
искам да го накарам
да ми съдейства
да си съблече пижамата

станала съм в 5, по дяволите
простряла съм прането
направила съм закуската
заредила съм машината с чинии
прибрала съм масата от вечерята
изчистила съм носа на бебето от сополи
в 8 устата ми иска да изрича лоши неща

детето ми
милото
прекрасно
сладко
седи босо на паркета по пижама
и никакви условия и молби не могат да го накарат да си съблече розовата пижама

бебето мълчи в напикан памперс и настървено гризе плюшена играчка
в очаквне на детегледачката
поне то
съдейства

за бога!
отказвам се
обличам се
имам огромен корем
някога ще имам ли отново
предишният си плосък корем
не и след две деца, скъпа
спомняш ли си като бяхме млади
и правихме секс
не
спя
остави ме да спя
най-важно е да поспя

мразя се
само бързам
и лапам шоколад за сила
обличам се
не харесвам тялото си
добре че имам черен панталон и готин пуловер

детето ми е все още по пижама
намесва се бащата
той е по-авторитетен и любим
определено
не че му съдейства
но поне има наченки на събличане на пижама

докато приготвям чантата за работа и си връзвам косата
(без крем за лице, пудра, спирала и оооо червило)
баща и дъщеря, вече с изострен тон се докарват до коридора
пристига и детегледачката
усмихната
харесвам я
но нямам сили за усмивка и добро настроение
в 9 закъснявам за работата,
на която съм подписала договор,
в който трябва да съм в 9 на работа

устата ми иска да изрича лоши неща

жмммууууууууц
градът ни засмуква
таксито улучва
само червени сфетофари
първа спирка – детската градина
Боряна иска чичо не-знам-си-кой / a.k.a пазача
да я качи горе в групата
не аз
милото ми дете
така се започва с отдалечаването
между майка и дъщеря

в малкото минути до работа
шофьорът на таксито
прави моят ден
с разкази за бившата му съпруга, дъщеря им, техните бели къщи на 20 км от Виена
двете му внучки с баща „мангалин“=индиец
и как всяка говори по 4 езика и са бъдещи мис Индия
уауууу
облягам се назад
и безнадеждно муча за ъхъм

любов моя
ще издържим ли
да
обичам те
давам 9 лева за такси
и търча
към пастта на ламята

сряда, 13ти март, 2013

днес дядо щеше да направи 90 години