тайните угризения/самообвинения на една майка (vol. 5)

WALLPLAY_UPNOW

/снимка – от WallPlay/

остарявам

и нямам време да го забележа

сутрин нанасям бързо крем на лицето си

и дори не се поглеждам

огледалото в асансьора е мъгляво, дрипаво и неосветено

в него съм перфектна, с гладка равна кожа

създава илюзии и дава спокойствие

бръчките

те са там,

а съм пропуснала появата им

една черта хоризонтално на челото

за това, че съм лоша, неизрядна майка

4 дребни резки около двете очи

за безсънието, тревогите, промените и адаптациите

децата ме правят по-невнимателна

забравям да съм мила и създаваща изненади

децата ми напомнят

колко незряла, егоистична и малка съм всъщност

колко трудно се пораства

Един коментар към “тайните угризения/самообвинения на една майка (vol. 5)”

Вашият коментар