IMG_6789

 

IMG_8460

 

децата ги няма. от пет дни.

вече трети ден тече ремонт. така ще е още десет дни. уверява ни ръководителят на фирмата, която изпрати двамата майстори.

ремонтът е малък – само в детската стая. поводът – 15 септември и първи клас.

харесвам да се вглеждам и анализирам красиви интериори, а нашият дом е занемарен, грохнал и в нужда от  цялостно прекрояване. стъпка по стъпка. стая по стая. в следващите няколко години. дори самото вписване като констатация тук ме изморява.

децата ги няма. ще прекарат 3 седмици във Варна със своите баба и дядо-супер герои, които се съгласиха да ги гледат, докато се оправим с детската стая.

потънала съм в: купчини дрехи и завивки в найлони, извадени от разглобения гардероб и пренесени в хола; леки тревоги заради малък здравословен проблем; целенасочено отбягване на работни задължения (полу-успешно); терапевтични ябълки; книги; списания; вода; отказ от социални инициативи; два сериала – stranger things и love на netflix.

децата ги няма. имам време да гледам инди-филми и да проверявам фактите по тях (като the end of the tour за писателя Дейвид Фостър Уолис) или думи като „геронтократски“ от първата страница на Поправките. да отида на спорт в 12 на обяд. да опека солени мъфини и да подготвя пълнени домати с булгур за вечеря с родителите ми, които минават през София на връщане от Велинград; да сложа 7 списания от MagCulture във виртуалната кошница, без да ги поръчам (сумата е неналична в кредитната ми карта).

нещата, които ме поддържат. тези извън здравето, семейството и благополучието на демокрацията в целия свят. карането на велосипед на сигурна територия (широкият център). плуването, особено между 7 и 8 сутринта сама в последния коридор. четенето – на книги, на списания. вглеждането в красиво създадени илюстрации, интериори, фотографии, сгради; балконът и гледката от него, която винаги представя града като отделна, незасягаща ме и съществуваща самостоятелно съвкупност от обекти и животи далеч от мен, тук и сега; вятърът; macbook-а; мислени пътешествия.

IMG_6572